Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ;;


Ούτε για μία στιγμή δεν έκλαψα από τότε που μάθαμε ότι μόνο με εξωσωματική  γονιμοποίηση θα γίνουμε γονείς, δεν σοκαρίστηκα, δεν αγχώθηκα, δεν ζήλεψα γνωστές και άγνωστες που κατάφερναν να μείνουν έγκυες φυσιολογικά. .  Ποτέ δεν σκέφτηκα, γιατί όχι κι εγώ;..

Δεν έτρεξα στην αγία Ειρήνη την Χρυσοβαλάντου να πάρω το μήλο, όπως πολλοί μου πρότειναν. Όχι επειδή δεν πιστεύω στα θαύματα ή στο Θεό, αλλά ακριβώς επειδή πιστεύω. Πιστεύω στα μικρά καθημερινά θαύματά Του..  Σε αυτά που συνήθως δεν δίνουμε σημασία και τα προσπερνάμε περιμένοντας  το μεγάλο, το θαυμαστό εκείνο γεγονός, που θα ικανοποιήσει τα δικά μας και μόνο ταδικά μας θέλω. 

Δεν χρειάστηκε να φάω κανένα  μηλαράκι για να πω ότι ο Θεός έκανε το θαύμα Του. Το έκανε έτσι κι αλλιώς. Το να νιώθω  ότι μπορώ να αγαπήσω-ότι ήδη αγαπάω- με όλη μου την ψυχή ένα παιδί που δεν το έχω γεννήσει, είναι για μένα το μεγαλύτερο θαύμα που θα μπορούσε να κάνει .. Με το να νιώθω ήδη γεμάτη και ευτυχισμένη, μόνο με τη σκέψη του παιδιού στην αγκαλιά μου, είναι ένα δεύτερο θαύμα. Το ότι ένα παιδί θα γνωρίσει μία μαμά που θα το νιώσει κατάδικό της είναι ένα τρίτο θαύμα. Προσωπικά λοιπόν, δεν νιώθω να χρειάζομαι κανένα άλλο θαύμα. Το μόνο που παρακαλάω τώρα, είναι να ξεκινήσουν το συντομότερο δυνατό οι διαδικασίες και να φτάσει εκείνη η ευλογημένη στιγμή που θα κρατάω το μωρό ΜΟΥ στην αγκαλιά μου..

Με το ίδιο σκεπτικό, δεν με απασχόλησαν σκέψεις που απασχολούν συνήθως τα ζευγάρια που βρίσκονται στη δική μας θέση.. Γιατί σε μας; Γιατί το επιτρέπει ο Θεός; Γιατί δίνει παιδιά εκεί που δεν πρέπει; Δε με απασχόλησαν αυτού του είδους τα ερωτήματα- έχω δεχθεί όμως τέτοιες ερωτήσεις από ζευγάρια που προσπαθούν .

 Θα μιλήσω για το πως το σκέφτομαι εγώ και απευθύνομαι σε αυτούς που θεωρούν ότι  υπεύθυνος είναι  ο Θεός.  Είμαι σίγουρη πως ο Θεός γνωρίζει πως κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν οχυρώσει την αγάπη τους πίσω από συρματοπλέγματα.. Δεν την έχουν περιορίσει. Έχουν πολλή αγάπη για κάθε παιδί ξεχωριστά Δεν δοκιμάζει, δεν τιμωρεί-δεν πιστεύω σε έναν Θεό σαδιστή-.  Απλά  ξέρει ότι η αγκαλιά κάποιων ανθρώπων είναι ανοιχτή για όλα τα παιδιά του κόσμου. Ίσως γι αυτό να επιτρεπεί να συμβαίνουν αυτά, που εκ πρώτης όψεως μάς φαίνονται άδικα.

Όλα τα παραπάνω φυσικά, αν δεχτούμε  ότι για το συγκεκριμένο θέμα  είναι υπεύθυνος ο Θεός. Προσωπικά, δεν το δέχομαι. Είναι δυνατόν  για το ότι μια γυναίκα έχει πολυκυστικές ή δεν κάνει ωορρηξία ή για το ότι το σπέρμα ενός άντρα είναι αδύναμο να φταίει ο Θεός;  Πρόκειται προφανώς, για θέματα που έχουν να κάνουν με τον οργανισμό του κάθε ανθρώπου. Κληρονομικότητα; Άγχος; Κήλες; Δεν είμαι γιατρός για να ξέρω που οφείλονται τέτοιας φύσεως προβλήματα.. Πάντως αν θέλετε την άποψή μου, δεν οφείλονται. στο Θεό. 

Το γεγονός  όμως ότι κάποιοι-που ήμασταν αποφασισμένοι να υιοθετήσουμε- συναντήσαμε έναν άνθρωπο, που συμφωνεί με την πρακτική της υιοθεσίας και που και ο ίδιος μπορεί να αγαπήσει το δικό μου, το δικό σου, του άλλου το παιδί σαν να είναι δικό του, το αποδίδω στο Θεό. Φανταστείτε να παντρευόμασταν κάποιον με τον οποίο θα διαφωνούσαμε σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα.. 

Επομένως, ούτε μία στιγμή δε σκέφτηκα να τα βάλω με το Θεό. Αντίθετα, Τον ευχαριστώ που έχει γεμίσει την καρδιά μου με γλυκά συναισθήματα γι αυτό το τοσοδούλικο πλασματάκι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου